Service en FAQ
FAQ
Bereikt een product je niet zoals je het had verwacht? Neem gerust contact met ons op wanneer je ontevreden bent met je aangeschafte product(en) en we bieden je een passende oplossing aan.
Hoe bestel ik online bij Optiplus?
Om via de website te bestellen, moet je klant zijn of klant worden van Optiplus. Om klant te worden kun je je hier aanmelden. Na je aanmelding ontvang je een e-mail met een tijdelijk wachtwoord. Dit wachtwoord kun je vervolgens wijzigen in je profiel.
Na je bestelling in de webshop, ontvang je een e-mail met een bevestiging van je bestelling.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
80% van onze producten zijn uit voorraad leverbaar, als je deze voor 16:30 bestelt, worden ze nog dezelfde dag verzonden.
Hoe vind ik het artikel dat ik zoek?
Je kunt op verschillende manieren het product vinden dat je zoekt:
1. Via het webshopmenu boven aan de pagina. Je kunt klikken op een hoofdcategorie (bijvoorbeeld 'werkplaats'), vervolgens op een subcategorie (bijvoorbeeld 'gereedschap').
2. Via het zoekveld boven het webshopmenu. Je kunt hier de artikelcode invoeren of de naam van het artikel.
Bij een aantal artikelen kun je gebruik maken van filters, deze staan links op de pagina. Als je veel zoekresultaten hebt, is het handig om hier je keuze te verfijnen.
Wat zijn de verzendkosten?
We rekenen geen verzendkosten voor bestellingen naar Nederland of België.
Het lukt mij niet om in te loggen
Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt dit niet, neem dan telefonisch contact met ons op: +31(0)50 551 52 00.